2011. április 29., péntek

Botladozásaim a Facebookon

Ma itthon voltam, mint minden pénteken, rendezgettem, varrtam a cuccaimat, és vééééégre leültem és végignéztem  a Facebook-filmet. Egész jó volt, így,hogy nem zavart közben senki:-)))

És mint nemrég említettem, készítettem egy Facebookos oldalt a Huligánlányságoknak is, de most villámként csapott belém, hogy én nem is olyan oldalt akartam, hanem "tetszikelőset". Na értitek ugye?
Úgyhogy nekiálltam, és leültem, regeltem, töltögettem (még most is), a lényeg, hogy léééécccciii lájkoljátok:-))) persze csak ha tényleg "tetszik" :-)))
a másikat meg gondolom, majd törlöm:-)))

Íme, a Huligánlányságok facebookos oldala!

Ééééés... megjöttek a rendelt cuccaim a Stoklasától !!! Bambusz táskafül, kitűző-, hajcsat alapok, karabíner:-)))
Varrásra-horgolásra fel!

Nincsenek megjegyzések: