2011. szeptember 1., csütörtök

Unalmas? Nekem nem...

Tudom, sokan gyártják ezeket a cerutartókat, nem mutatok nagy újdonságot. Én mégis szeretem őket, no meg aprópója is van, hiszen szombaton voltam egy vásáron, ahol elég nagy sikerük volt (négy eladott és kettő megrendelt - azóta szintén eladott -  az már siker? ). Na szóval kifogytam, és a megrendeltet ugye meg kell varrni, szóval a hétfőn-kedden ezeknek a jegyében telt el. Igazából több készült, csak ugye volt, amit már elvittek, meg aztán az egyformákat nem fotózom le kétszer... Az aktuális kedvenceim a kalózosak, már csak azért is, mert...


Na ezt egy kicsit bővebben elmesélem. Zsombi fiam (13) hegedül, immáron hatodik évét kezdi, és a zenekarban is nagyon számítanak rá. A nyár és pláne az elmúlt hét erősen a zenekar jegyében telt el, hiszen 9-én indulnak Dániába egy hétre (így kell ezt csinálni! Elkezdődik az iskola, a zenekar meg lelép...), szóval a szimfonikus zenekar és a néptánccsoport elindul világot látni. Holnap lesz egy nagy koncertjük, vááá már nagyon várom... És hogy mi az apropó a cerutartókhoz, konkrétabban a kalózoshoz? Hát az hogy az egyik sikerszámuk a Karib tenger kalózai filmzene, amit ők is imádnak játszani, mi meg hallgatni, a filmet is imádjuk!
És hogy miket játszanak még? A teljesség igénye nélkül: ugye a Karib,  Kodály Háryjából az Intermezzo, Carmen-részletek, Morricone-egyveleg, Webber-egyveleg, meg ami még nem jut az eszembe... Ja, tavaly a Jurassic park zenéjét is játszották, de azt most nem viszik Dániába.

Be kell látnom, jó dolga van ennek a  gyereknek... Tavaly nyáron 10 nap Kína, idén Dánia...

Na, visszatérve a cerutartókhoz, ezt csak azért mutatom, mert ezek saját gyurma-gomba-gomb van.

Nincsenek megjegyzések: