2011. október 28., péntek

Liszt 200

Gondolom, mindenki tudja, hogy 200 éve született Liszt Ferenc, így egymást érik a különböző koncertek-vetélkedők-megemlékezések a zeneszerző kapcsán.


Vajon mi lehet ebben a táskában?
A mai napon rendezik meg itt Dunakeszin, a Farkas Ferenc Művészeti Iskolában a helyi Liszt-vetélkedőt. A város 6 általános iskolájából 5-5 fős csapatok mérik össze a tudásukat Liszt Ferenc életrajzából, munkásságából. És amiért ez a bejegyzés született: én kaptam a megtisztelő feladatot, hogy az első 3 helyezett nyereményeit készítsem el. Már nagyon szerettem volna megmutatni Nektek, hiszen jó 2 hete elkészült, de csak ma lebbenthettem fel a fátylat róla. Azt, hogy melyik az első-második-harmadik nyeremény, én magam sem tudom, rájuk bíztam.

pénztárcák

tolltartók

vászonszatyrok (A/4-es füzet bőven belefér)
Sajnos az én buta kisfiam nem volt hajlandó indulni a versenyen, de sebaj!

És ha már a Zeneiskolánál tartok, egy kis programajánló holnapra:

A képre kattintva bejön a műsor is!

Ha van kedve valakinek, szívesen látjuk, támogatójegyek természetesen a helyszínen is kaphatóak. A szünetben süti-büfé, a zeneakrban az én kis-nagyfiam:-)

1 megjegyzés:

Vízicsibe írta...

Nagyon szuperül néznek ki :)