2012. április 26., csütörtök

Az Év Anyavállalata

Elindult a második forduló, ahová 6. helyen jutottam be. Úgy gondolom, egyéni - és valóban egyedül dolgozó - vállalkozóként országos franchise-hálózatok és több alkalmazottat foglalkoztató kisvállalkozások mellett ez nem rossz:-)
Mivel reálisan igyekszem látni a dolgokat, valamint szavazatvásárló nyereményjátékra sem vagyok hajlandó, az esélytelenek teljes nyugalmával szállok versenybe - kizárólag a magam örömére, nem a mindenáron-nyerés vezérel. De Rátok bízom, lepjetek meg! Szavazzatok!
Egy emailcímről egy szavazatot enged a rendszer, akinek több címe van és van kedve elszöszmötölni vele, annak megköszönöm.
A szavazatok állása elég hülye rendszer szerint naponta egyszer frissül (reméljük, mert először kétnapontát mondtak, de én hisztiztem kicsinykét...)


Én meg köszönöm :-)))

Nincsenek megjegyzések: