2011. augusztus 6., szombat

Megkerültem!

Á, nincs olyan szerencsétek, nem vesztem el, csak nyaraltam!
De erről itt most nem számolok be részletesen, lesz olyan is, csak ahhoz le kell tölteni a többmillió fotót, és izé, most inkább mosok... Legyen elég annyi, hogy Zalaegerszegen voltunk.

És ha már Zalaegerszeg, akkor Dana. Vagyis Mannamari, ki hogy ismeri. Merthogy Dana ott lakik. Mármint Zalaegerszegen. És egész télen és tavasszal azzal izgatott minket, hogy milyen csodákat (=fonalakat) turkál. Én meg csak irigykedtem. Na, amikor megtudtam, hogy Egerszegen fogunk nyaralni, meg is beszéltem Danával, hogy elvisz oda.

Hát elvitt.


Nem tudom persze, mennyire látszik, de ezek mind-mind csodás, gyönyörű pamutfonalak, meg gyapjú, meg Schachenmayr, meg olasz, meg spanyol, meg pihepuha,  jaj!!!! Öhmmm... több mint másfél kiló...

 De amúgy nem mentem ám üres kézzel, vittem magammal jó csomó fonalat, meg horgolótűt is. Hátha nem kapok semmit a turiban :-) És még a túrás előtt, az otthoni cuccből készült el ez a két sapi. A kék nagyon vicces, nagy méret, a rózsaszín pedig inkább babafejre való.

Meg két hajpánt is, még az otthoni fonalból.
Aztán, amikor megvolt a turis kincs, már abból horgoltam. Ez a csoda egy Schachenmayr Nomotta Rosato nevezetű, álompuha fonal, 60% pamut, 40% polyamid. Féltem tőle, hogy szőrös, milyen lesz horgolni, de meglepően könnyű volt. 10 deka volt belőle gyakorlatilag mind bele is ment. Horgoltam hozzá egy kis virágot is, de még nem döntöttem el, hogy ráteszem-e, vagy sem. Segítsetek!!!!!! Vagy az is lehet, hogy kitűzőalapot teszek rá, és akkor a kedves tulaj eldöntheti, hogy ráteszi-e, vagy sem... Igazi pihe-puha, meleg téli sapi lett belőle, remélem, hamar gazdára talál majd.



Ezek pedig tolltartók lesznek, majd kapnak bélést és zippzárat.

Végezetül pedig megmutatom a pillanatnyi hajpánt-készletemet:-))) Ja, valahol még egy sárga is van :-)))

  
Na, most mondjátok, ugye nem töltöttem haszontalanul a nyaralásomat?


3 megjegyzés:

Bernadett írta...

Hu,az a rozsaszin sapi meg a hajfogok nagyon tetszenek.:0
Jokat turkaltal.:)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szorgalmas voltál! :-) Szépeket csináltál és gratula a kincsekhez!

Ányi írta...

Hát tényleg nem volt haszontalan a nyaralás. Jó sok minden belefért. A sapik jópofák, a szövegedet meg végigröhögtem :)