2010. december 21., kedd

Két falvédő


Lassan-lassan végzek a megrendeléseimmel én is. Ezt a falvédő-párost egy zenebölcsis testvérpáromnak készítettem, Kittinek és Vivinek. Az anyukának olyan kérései voltak, mint ló, pitypang, katica mindenképpen legyen rajta, a többit alapvetően rám bízta. A pitypanggal eleinte nem tudtam mit kezdeni, aztán csak megjött az ihlet, és lett rajta egy csomó térbeli elem is. A felső képen a pillangó szárnya szabad, és zörög. A gombán a pöttyök gombok, a katica lábai és csápjai szalagok, a filc madarak lógnak és repülnek, a ló farka és sörénye fonal, a pitypang-virág szirmai és levele is külön állnak. Még a nyáron Hokatától kaptam a filc madarakat és virágokat, most ide pont illettek. A pici halacskás gombocskákat pedig a Mesterségek Ünnepéről hoztam.

Még egy pénztárcám van elkészítenivaló, és ajjajj, máris új ötletem támadt...

5 megjegyzés:

Bakterno írta...

Nagyon szépek! Ötletes és tetszetős! Bárcsak tudnék szépen varrni!

Huligánlány írta...

:-) Köszi:-) Remélem,a kiscsajoknak is tetszeni fog:-)

Dia írta...

Cili, ezek gyönyörűek lettek!!!! Le a kalappal!!!

Huligánlány írta...

Köszi:-) most kivételesen én is elégedett vagyok:-) és már nagyon régen nem csináltam ilyesmit, most újra kedvet kaptam hozzá:-) Igaz, a varrógépem a legvégén fellázadt:-)

Karina írta...

Cili ezek szuperek lettek, le a kalappal!