2010. december 29., szerda

Kötekedő hangulatban...




...vagyok napok óta.
De ez nem rossz, sőt! Ezer éve (na jó, kb. 15) nem kötöttem, és most újra...
A fiúk netbookot kaptak karácsonyra. Ez külön történet...
Nálunk mindig úgy alakul, hogy nem sok kicsi, hanem egy NAAAAGY, közös ajándékot kapnak. Tőlünk, nagyiktól, tesóiméktól, mindenkitől. Eredetileg távirányítású modell volt az elképzelés, de mivel az iszonyat áron van, ezért arról letettünk, és egy nagy levegőt véve ez lett belőle. De most aztán egy évre előre minden szülinap, névnap, gyereknek, kutyafüle-nap le van tudva:-)
Gondolhatjátok, milyen nagy volt az öröm...
És ha már így alakult, akkor megígértem neki, hogy kapnak hozzá tokot is. Először varrni akartam, de aztán kötött volt a kérés. Ez Zsombié, kb. 80 g. fonalat evett meg. Az elején egy zseb díszeleg, ebbe kerül az egerentyű (kényelmesebb, mint a tapipad). Ahhh... ne tudjátok meg, mit görcsöltem, mire kitaláltam, hogyan varácsolom össze varrás nélkül  az egészet. Minimális horgolástudományomat összeszedve végül is sikerült.
A zseb stílszerűen egeres gombbal záródik:-))) a tok pedig két cicagombbal, mégiscsak gyerek még ez a gyerek:-)

Ha valaki pont ilyenre vágyik, a meskán megszerezheti:-)

2 megjegyzés:

Abile írta...

A címet látva már megijedtem, hogy bunyó lesz! :o)) Jó látni, hogy ehelyett egy fantasztikus tartót kötöttél :o))

Mánya írta...

Szuperséges lett! Biztos nem fog megfázni az a notebook :) És azok a gombok... Gondolom nagy sikere volt a fiatalembereknél :)