2011. február 5., szombat

Szőrmókoskodás

Imádom ezeket a szőrmókságokat! Ha jól tudom, Mici csodamanói is ebből kapnak hajat, hát jó pár hete én is ezek bűvöletében élek:-) S hogy miért nem mutogattam őket? Nagyon egyszerű és prózai oka van: divatot teremtettem Dunakeszin, ugyanis a zeneiskolában megengedték, hogy néhány apróságot kitegyek, "hátha kell valakinek"-alapon. Hát olyannyira KELL, hogy mára a fél zeneiskola szőrös mobiltokkal pompázik, tanárok-gyerekek egyaránt, nagyon vicces volt legutóbb a fúvószenekari próba után végighallgatni, hogy melyik a "legzsuzsisabb".Miközben a lányok vitáztak, én tőlük két méterre kötögettem ültem és jót vigyorogtam.
Jelentem,a Zsuzsi a lila-kék :-))) Konkrétan, ahogy kész, felviszem, legközelebbre már újat kell vinnem, mert fogynak-fogynak-fogyogatnak a szőrmókok...
No de most egy kicsit komolyabbat kötöttem, elég régen nem papucsoztam, most újra elővettem a leírását, és ez lett belőle! Danával csereberéltem a fonalat (egy táskáért cserébe), idáig szemeztem vele, de most nyakoncsíptem, és ez a masnis-csajos kékség már várja is a gazdáját a MESKÁN!