2011. február 18., péntek

Szülinapom lesz - játszol velem?

Nemsokára - illetve kerek egy hónap múlva - én is szülinapozni fogok. Méghozzá kereken 40 éves leszek... hú...el se hiszem...
Ennek örömére játékot indítok, amelyben én ajándékozlak meg Benneteket. Illetve egyvalakit, aki szerencsés lesz a sorsolásnál.

Játszol velem?

Hogy mi lesz a nyeremény?

Nem árulom el. Illetve annyit, hogy a csomagban 40 apróság lesz (ha már 40 leszek...), legyen elég ennyi. Lesz benne minden, mi szem-szájnak ingere, többféle kreatív tevékenységhez is! Majd a sorsolás után megmutatom.

Ha játszani szeretnél velem, annyit kérek cserébe, hogy
  1. hagyj itt egy megjegyzést
  2. legyél rendszeres olvasóm
  3. oszd meg másokkal is eme örömteli eseményt (ha nem teszed meg, nem baj, nem fogom ellenőrizni)
    CSAK AZ EBBEN A BLOGBAN HAGYOTT HOZZÁSZÓLÁSOKAT SZÁMOLOM MAJD ÖSSZE,
    nincs már arra energiám, hogy a multiról és a facebookról is összeszedegessem őket. Tehát kérlek, ide kommentelj!

    Sorsolás: 2011 március 18-án 20.00 órakor

    82 megjegyzés:

    Newsee írta...

    Leszek én az első :-) Szeretnék játszani veled és ezt most közzé is teszem az oldalamon :-)

    rozandi írta...

    Szeretnék én is játszani veled! Előre is boldog szülinapot!

    Ditti írta...

    szia!
    Én is szeretnék játszani.
    Sok Boldog Születésnapot.

    CathlenKata írta...

    Szia ! Előre is boldog szülinapot!
    Jöttem játszani hozzád:-)

    sample írta...

    Nem az a fontos mekkora a szám,hanem,hogy a szíved milyen fiatal:))))
    Te még igen fiatal vagy....így.....Még sok boldog fiatal szülinapot neked,előre is.
    Ha már ilyen kedvesen invitálsz:))))
    Örömmel játszom veled:)))))

    Edit írta...

    Isten éltessen a nagy napon! :)
    Szeretnék veled játszani! :)

    Susu írta...

    Előre is nagyon boldog születésnapot kívánok és legalább még egyszer ennyi csodás évet a szeretteid körében! :)
    Örömmel részt veszek a játékon, nagyon szeretem a meglepetéseket. ;)

    *kateee írta...

    Én is Boldog Születésnapot Kívánok! és természetesn jelentkezem a játékra :)

    mannamari írta...

    Én is szeretnék veled játszani. :-)
    A gratulációt meg majd akkor, mikor a napja lesz. :-)

    Monica írta...

    Hát előre is gratulálok a születésnapodhoz, és természetesen játszok veled!

    Hajni írta...

    Isten éltessen sokáig!
    40 ajándék...de izgalmas és 40 év még inkább!!!! Köszönöm a lehetőséget.

    Ányi írta...

    Ó, de izgi játék! Én a 30. szülinapomra kaptam 3 apróságot (na jó, voltak közte könyvek is), de 30 feladatot is meg kellett oldanom érte :) Szóval, ez is tök jó és nanáhogynaná, nemcsak játszani szeretnék, de nyerni is :)
    Mindjárt kiraklak :)

    Polly írta...

    Én is szeretnék játszani :)
    Előre is boldog szülinapot kívánok Neked!

    latinka írta...

    Előre is boldog szülinapot! Ha jól emlékszem,mi egyszerre ünneplünk,csak az enyém már az ötvenhez van közelebb:)

    Boczi írta...

    én is szeretnék játszani, mindjárt kiteszlek blogra is. :)

    cukiandy írta...

    Boldog születésnapot előre is :):) Természetesen én is szeretnék játszani :P Érdekes játék :D

    Tündéri Lonka írta...

    én is nagyon örülnéék :) hirdetem a bolomban is

    Bernadett írta...

    Itt vagyok en is.:)
    Kovetelmenyeknek eleget tettem.:)

    Ildina írta...

    Szeretnék én is játszani veled! Boldog születésnapot kívánok előre is!

    Névtelen írta...

    Én is szeretnék játszani:) Én is 40 leszek az idén:)))

    Belinda írta...

    Roppant vonzó ajánlat! Én is jelentkezem! :)

    Hajni írta...

    én is jelentkezem a játékodra, és előre is nagyon boldog születésnapot kívánok, adjon az Úr még sok békében és egészségben eltöltött évet!

    Monessa írta...

    Boldog szülinapot! Én is játszok!:)

    katha írta...

    boldog szülinapot :) ha lehet jelentkeznék én is .

    Leki-Rita írta...

    Nagyon boldog születésnapot kívánok!

    Schnappy írta...

    Hú de jó, beszállok én is, rendszeres oldvasód lettem, és kitettem a játékod a blogomra is!

    Napsugárkisasszony írta...

    Én is nagyon szeretnék "ringbe szállni"!:)

    Lilang írta...

    Befutok én is :)
    A szülinapom március 16, így pont jó lesz nekem ez az ajándék :D

    Era írta...

    Sok Boldog Szülinapot! Részt szeretnék venni a játékodon!:))

    Timici írta...

    Boldog szülinapot előre is:o)
    Szeretnék én is játszani Veled.:O)

    Tündérke írta...

    Előre is boldog szülinapot kívánok! Én is szeretnék játszani :-)

    Aranyalma írta...

    Szép kerek szám lesz! :)
    Játszom én is, addig is boldog szülinapot! :)

    Ari írta...

    Jövök én is játszani!:)

    batorba írta...

    Boldog szülinapot!!! De jó, hogy még csak ennyi!!! én már eggyel meghaladtam!!:-))))
    Bejelöltelek állandó ólvasásra is...mert eddig még nem tettem.:-(( pedig a Multin is látlak...:-))Szóval szeretnék veled játszani én is! Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem rá!
    Szép napot!

    Unknown írta...

    Szia!
    Én is szeretnék játszani! Nagyon szépek a munkáid. Boldog szülinapot kívánok!

    Halász Csilla írta...

    ebből én sem maradhatok ki:))

    Halász Csilla írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Csilka írta...

    Szia!
    Én is szeretnék veled játszani!
    Boldog szülinapot! Kitettelek a blogomra és gratula a műveidhez!

    Halász Csilla írta...

    A facebook on osztottam meg....., hogy lássa is valaki.:)))
    a blogomon 0 olvasó van :(((

    atira írta...

    Gratulálok ! Még legalább ennyi Boldog évet kívánok!Én is játszom veled, közzé is teszem.

    inga írta...

    Nagyon izgalmasan hangzik!
    Boldog Születésnapot!

    Andin írta...

    Én is szeretnék játszani :))

    Erzsébet írta...

    Boldog szülinapot!
    (Én is a napokban - tegnap - ünnepeltem a születésnapomat). Szeretnék nálad játszani, de nincs blogom, így is benevezhetek?

    napos írta...

    Boldog születésnapot!
    Blog híján meghirdetni én sem tudom, de ha lehet, szívesen játszanék!

    Huligánlány írta...

    Persze, mindenkit szívesen látok! A lényeg, hogy jelentkezzetek! :-)

    Ili írta...

    Előre is boldog szülinapot kívánok!
    Nagyon felkeltetted az érdeklődésem a sok apróság iránt. Szeretnék játszani!!!

    Judit írta...

    Boldog szülinapot:)
    Most találtam Rád, megyek nézelődök:)

    Éva blogja :) írta...

    Ki nem hagynám a játékot! :)
    Előre is boldog szülinapot neked!
    A csere csatokat még mindig nagyon szeretem!

    Nóli írta...

    Én szeretnék veled játszani! :)

    CsákniR írta...

    Az a nap más lesz, mint a többi...
    Én is csatlakozom a köszöntők közé.
    Játsszunk együtt!

    GhostGirl írta...

    én is jelentkeznék :)

    szaberka írta...

    Nagyon csábító ez a 40 titokzatos holmi...Cili baba és a negyven apró:) Szeretnék játszani! Kitettelek, Isten éltessen!

    Vegazus írta...

    Szeretnék játszani.
    Boldog szülinapot!

    Blithe írta...

    Én is jelentkeznék :)
    Boldog Születésnapot!

    Amy-kreatív írta...

    Boldog szülinapot kívánok előre is !!!
    Szeretnék játszani veled.
    Kitettelek a blogomba:
    http://amy-kreativ.blogspot.com/2011/02/jatek.html

    iszit írta...

    Szia ! Márk fiamnak meg 17-én lesz a szülinapja :) a 6.-ik :D
    Nagyon boldog szülinapot kívánunk Neked és hosszú, boldog életet! Kívánom hogy még nagyon sokáig láthassuk a gyönyörűségeidet!
    Enikő egér és Berzsián bárány nevében is!
    Virág

    Dirgesinger írta...

    Szia!

    Előre is nagyon boldog szülinapot:) Én most találtam rád de a kreálmányaid nagyon szépek:) Ha lehet én is részt vennék a játékban!

    Unknown írta...

    Nagyon boldog évet!

    Redqueen írta...

    Szia:)
    Szeretnék én is játszani:)
    Előre is Boldog Szülinapot:)

    abelvera írta...

    Szeretnék játszani!!

    xJuDesign írta...

    Hű, de szép kerek szám :) Szeretnék én is csatlakozni a jelentkezők népes táborához!
    Kinn vagy a blogon is.
    Puszi

    Pálfalvi Zsuzsa írta...

    Boldog szülinapot Belinda!Én is márciusi "ifjú" vagyok úgyhogy reménykedem a meglepiben :)

    Zsuzsa írta...

    Boldog szülinapot!
    Jelentkezem én is a játékra, hátha kapok tőled ajándékot a szülinapomra:)

    Edina írta...

    Boldog szülinapot!

    Moklin írta...

    Én meg nem hiszem el, hogy 40 leszel. :o)
    Boldog születésnapot előre is.
    Sajnos én tuti, hogy nem fogom kirakni a felhívást, mert már nem írom a blogom, de azért bízom benne, hogy ezért nem "dobsz" ki a kalapból.

    meske írta...

    Szia!

    Ezt a szülinapot rossz volt várni, valamilyen vízválasztónak éreztem, aztán ahogy betöltöttem, már nem is érdekelt, sőt a következőt majdnem el is felejtettem már. Nagyon boldog szülinapot kívánok!!!

    Anna írta...

    Szeretem a rejtélyes játékokat:)Köszönöm a lehetőséget.

    Unknown írta...

    Hali!
    Boldog szülinapot kívánok, mielőtt elfelejtem! Pusszantlak!
    Ja, és azt hiszem minden feltételt teljesítettem.
    Köszi a játékot!
    Dóri

    Dalma-Almada írta...

    Szívből gratulálok a 40.-hez! Én nagyon boldog emberként éltem meg! Sokkal büszkébb voltam, míg mások elkomorodnak ettől! Te melyikhez tartozol?

    Gerti írta...

    Boldog születésnapot kívánok!Szeretnék én is játszani veled!

    Ilumilu írta...

    Szia!

    nagyon nagyon ügyes vagy, itt ragadtam a blogodon! Én is szeretnék játszani!

    Ilumilu/Judit

    Unknown írta...

    Én is beszálhatok?
    Boldog szülinapot!!! :)

    Névtelen írta...

    Isten éltessen nagyon sokáig! Én csak most akadtam rád, de követőd is leszek, és megosztalak fb-on ildiko lippai néven, hátha másnak is megtetszenek ezek a szépségek. Nagyon boldog születésnapot kivánok Neked!

    zazálea írta...

    a friss olvasó is olvasó, örül is neked is, veled is :o)

    Unknown írta...

    Isten éltessen sokáig! :) Én is jelentkezek a játékra!

    Mona írta...

    Nagyon boldog 40-et és még legalább 100 hasonlóan szép évet kívánok Cili!
    Jelentkezem a játékodra :)
    Puszi!!

    Izsó Tünde írta...

    Boldog szülinapot:)
    játszok Veled:)))

    Névtelen írta...

    Én is nagyon sok boldog születésnapot kívánok!
    Jöttem jelentkezni:)

    Zsigri Irén írta...

    Én is nagyon sok boldog születésnapot kívánok!
    Jöttem jelentkezni:)

    Csilla írta...

    Isten éltessen!!
    Jönnék játszani, ha még lehet az utolsó pillanatokban :)

    Ralina írta...

    Cili, boldog szülinapot előre is! :)

    Dina írta...

    Boooldog-boooldog-boldog születésnapot, kívánom, hogy legyen még sok ilyen szép napod! :)