2011. május 27., péntek

Zene, zene, zene...

 




Különös vonzódással viseltetek mindenféle, zenével kapcsolatos dolog iránt. Mivel egész életemben énekeltem, mostanában pedig fél életemet a dunakeszi zeneiskolában töltöm (a fiam jogán), ez talán érthető is.
Nem csoda hát, ha a múlt héten visítva fedeztem fel a Tátra utcai boltban ezt a 3,5 méteres kottamintás anyagot:-))) a zongorás blokk a B+Zs-ből való.

Első körben ez a két táska született, de van még belőle bőven!!!

Vehető, vihető! (első körben megy a zeneiskolába, ahol már jó előre beharangoztam, úgyhogy kíváncsian várják:-)))

5 megjegyzés:

Abile írta...

Hát ez fantasztikusan jól sikerült! Körül kell nézzek a pécsi boltokban, hogy az én "gitárművészemnek" felderítsek hasonlót.

Bernadett írta...

Nagyon jok a taskaid.:)

Huligánlány írta...

Köszi:-))) abile, a Hunyadi utcai boltban kapsz, és elküldik postán utánvéttel.

erdoseva55 írta...

Mikor kicsik voltak a lányaim én is varrtam nekik kottás anyagból pulóvert. Mindig abba jártak zongora órára, olyan kedvenc kis darabjuk volt.
Jó ismét látni hasonló anyagot, nosztalgiáztam egy kicsit.
Nagyon klasszul néznek ki az új darabjaid!
Szép hétvégét Neked!

Huligánlány írta...

Már mindkettő gazdára lelt, asszem eladási-gyorsasági rekordot döntöttem:-)))