2013. január 15., kedd

Mentőakció egy sapkáért

Közeledik az öcsém kisfiának a névnapja, gondoltam, meglepem egy bagolysapival. Kész lett a sapi alapja, a szemek, a csőr, de a füleknél alaposan elbénáztam... így aztán jött a kisolló, és lebontottam a fület. Igen ám, de egy laza csuklómozdulattal belevágtam magába a sapkába is...


Na, első dühömben belevágtam a kukába az egészet...
Aztán, miközben megjártam a zeneiskolát, meg be is vásároltam, arra jutottam magammal, hogy nem dobunk ki egész és jó sapikat, hanem mentsünk. Ha már van benne egy csík, miért ne lehetnének benne pöttyök is? Így aztán megszületett ő:


A fekete pötty alatt van a lyuk (persze bestoppoltam...)
Azért nem adom fel a bagolysapit sem Matyinak, ennek a kis pöttyöskének meg majd csak találok szerető gazdit :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Cili!
Jól tetted, hogy nem dobtad ki, kár lett volna érte! Az ünnepelt biztos örömét leli majd benne!
Erzsi

Aledi írta...

Ez nagyon jópofa lett. Kár lett volna kidobni. Egyébként nálam gyakran születnek hibából egészen használható dolgok, amikből esetleg később több is készül (csak én nem árulom el :), szeretem az ilyen kihívásokat.

Huligánlány írta...

Ojjé, hát én sem mindig árulom ám el... de úgy gondoltam, ezt tanulságos lehet megosztani másokkal is, hisz nekem is a kidobás volt az első gondolatom...