2011. június 24., péntek

Befejező hét 2.

Na jó, nem haladok olyan tempóban a befejezéseimmel, mint ahogy szeretnék, de azért mindig akad egy-egy, amivel fellélegezhetek. Mint pl. ez.

 Jó régen, még a télen kötöttem, eredetileg a nagyfiamnak netbooktoknak, de arra nem volt jó, aztán hónapokig csak ide-oda tologáltam. Aztán kitaláltam, hogy akkor legyen táska, a fület is megvettem egy idő után, de még mindig csak állt... Aztán egyszer nekiveselkedtem, de az sz@r lett, ismét félretettem. Na, ma délelőtti napirendi pontnak beiktattam, már tényleg szégyen, hogy még nincs kész...
Mágneszáras záródást, és egy nagy zsebet kapott belülre.


És csak halkan jegyzem meg, hogy ilyen bogyós fonalból készült cuccot a varrógép alá tenni HORROR, de mivel én kreatív vagyok, kitaláltam, hogy az újonnan vett és még ki sem próbált kukacolós talpammal varrom be:-) És lássatok csodát...

5 megjegyzés:

Kriszty írta...

Nekem nagyon tetszik!!!!

Mona írta...

Nagyon ötletes! :)

Bernadett írta...

Nagyon jo lett.:)

Ányi írta...

Jajj, Cili, mindig annyira kell vigyorognom a megjegyzéseiden + elkap a roham, hogy de jó lenne találkozni megint, mint anno Pécsen! :)))))))))))))))))))))) <--Ilyeneket vigyorgok :)

Vízicsibe írta...

Ugye hogy jó dolog a kukacolótalp :)))