2011. június 22., szerda

Varrógép, szerviz, próbavarrás

Kedden felhívott Marcsi barátném, hogy most azonnal, de sűrgősen, telefonon vagy távgyógyítással, neki mindegy, de azonnal oldjam meg a varrógép-problémáját. Bolond vagy te, mondom, hogyan? Szó szót követett, végül, mivel amúgy is esedékes volt a  Pfaff gépem évi karbantartása (kopp-kopp, 12 év alatt soha semmi baja nem volt, de az évi karbantartást mindig fontosan tartom!), szóval felhívtam a kedvenc varrógépszerelőmet, aki házhoz jön és nagyon lelkiismeretes, ügyes, szóval felhívtam, és mára megbeszéltünk egy nmagy-közös-varrógéprendberakós-csajos-dumálós-röhögős randit. Hármasban persze, Zoltán is kellett hozzá :-)))

Marcsi karácsonyra vette anyukájának a Singer-gépet, mint kiderült, használhatatlanra beállítva, de most varr mint a kisisten! Zoltán ismét csodát tett, ki is próbáltuk, Marcsi végül befűzte az agyam, hogy varrjak borítót hozzá, és ha már, akkor a pedálnak egy kis zsákot is... na, azt nem fotóztam le:-)


Ha valakinek varrógépszerelő kell, házhozmenős, csak szóljon:-)))

8 megjegyzés:

krealady írta...

Szia! Nekem kéne, mert én sem értek a gépemhez, használat előtt rendberakatnám, átnézetném, hogy egyáltalán... De asszem, én azért messze vagyok ahhoz, hogy csak úgy elugorjon hozzám:)

Névtelen írta...

Szia! Engem is érdekelne, mert akkor talán nem veszne el egy-két darab, mint tavaly a nem házhoz járósnál... és persze a végén még én vittem hiányosan a gépet... naná... sőt, varrógépem sem volt, ő adta... ajándékba...

Abile írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Abile írta...

Pécsre is jön? :o)) Elkélne!!

Schnappy írta...

Még jó, hogy volt ez a zseni szerelő! Cuki a tasak!:)

Huligánlány írta...

Szerintem nem baj, ha kiteszem ide:-))) Hangyál Zoltán, 30 3688651

Huligánlány írta...

Abile, Fóti a pasas, na Pécsre azért nem hinném :-)))

Névtelen írta...

Kedves Huligánlány!
Ma a blogod segítségével találtam meg H. Zoltánt! Egyszer régen már javította a gépem, de már nem tudtam a tel.számát! Annak idején én is nagyon elégedett voltam a munkájával, örülök, hogy megtaláltam!
Már el is vitte a gépet, elmeséltem neki, ő is örült! :)
Nagy köszi neked! :)
lillácska