2011. június 10., péntek

Táskabélések és alternatíváik

Nemtom ti hogy vagytok vele, de én szeretek eltérni a mások által bejáratott útról. Főleg, ha a "nagykönyvben megírt" dolog nem kapható.
Mint most a táskamerevítő bélés.
Ugye az egyértelmű, hogy VALAMI kell, hogy ne essen össze, hogy szép tartása legyen. Hát először a '"rendes" flízzel próbálkoztam. A táskának szép tartása vagyon, de olyan vastag, hogy sok...

A következő a B+Zs-ben vásárolt táskamerevítő volt, ami vékony ugyan, de nagyon merev. Mondhatnám, kemény. Olyannyira, hogy a végén alig tudtam betenni a varrógép alá... szentségeltem is rendesen!

Na ez sem az igazi... aztán gondoltam, megkérdezem a Meseboltban, hát persze hogy nem volt nekik! Ami kis darabot mutatott a csaj, az pont olyan volt amit szerettem volna, de a fene egye meg, ha egyszer nincs nekik...
Aztán keresgéltem, kutatgattam, és valamelyik blogban istenítették a Lidl-es felmosót. (???) Na jó, kipróbálom. Hát kérem... merev, mint az istennyila. Amellett, még hátrányára szól az is, hogy kiszabott darab, vagyis ha nem pont akkora táskát szabsz ki, leesik egy csík.
A képen jól látszik, hogyv annyira merev, hogy simán megáll a széknek támasztva. Nekem ez túlzás...


És amikor elmentem vásárolni, az ÓSANBAN találtam, egy szép fehér, pihe-puha polártakarót 800-ért leárazva, na ez majd még kipróbálásra kerül. De ami az eszembe jutott, amikor a szekrényben pakoltam: van egy csomó régi törölközőm, amik már nem  szépek, kopottabbak, de mindig sajnáltam kidobni őket, hiszen egyébként semmi bajuk. Csak mondjuk, beszürkültek. Amiért már nem igazán használom őket, hiszen van egy csomó másik.
Nos, örömmel jelentem, hogy a törölközőkből igazán jó táskabélést lehet varázsolni:-)))

Mit nekem "nagykönyv"!...

3 megjegyzés:

Kriszty írta...

Merevítő ide vagy oda, a pillangósod olyan szép, hogy NA!

Schnappy írta...

Hehe, örülök, hogy megtaláltad az igazit!:)

katafolt írta...

Nálam az igazi a turis sötétítők vízhatlan bélése. A vlies-ből meg az ötvenes vagy nyolcvanas, de csak alaposan megtűzve, akkor nem annyira vastag és jó a tartása.